حضور حماسی مردم یزد در محکومیت جنایات امروز رژیم صهیونیستی در سوریه +فیلم

مردم ولایی یزد در پی حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و شهادت سرداران و فرمانده‌هان سپاه پاسداران در چهار راه شهدا، حسینیه و میدان امیرچقماق تجمع کردند.

مردم ولایی یزد برای محکومیت حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و شهادت سرداران و فرمانده‌هان سپاه پاسداران در چهار راه شهدا، حسینیه و میدان امیرچقماق تجمع کردند.

ساعتی قبل مردم همیشه در صحنه یزد در حمایت از حقوق زنان و انسانیت در پاسخ به این فاجعه در میدان امیرچقماق یزد تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرک بر امریکا جنایات رژیم جعلی صهونیستی و حمله به سفارت ایران در دمشق و شهادت سرداران و افسران سپاه پاسداران را محکوم کردند. 
 
در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و ۵ تن از افسران همراه آنان شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت رسیدند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
۲ روز بعد فراموش می نمایند اگر همیشه به فکر مظلومان بودند مهم است این کارهایشان هم مثل احیا شب های قدر و روزه ماه رمضان بعضی افراد است که وقتی ماه رمضان تمام شد دوباره حرف غیبت می گویند و گناه می نمایند باعث تاسف است
آخرین اخبار