بازدید بیش از ۲۷ هزار نفر از روستای جهانی

رییس اداره میراث‌فرهنگی شهربابک گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، بیش از ۲۷ هزار نفر از روستای تاریخی و صخره‌ای میمند بازدید کردند.

حسن ابراهیمی با بیان اینکه امسال پایلوت گردشگری شهرستان  شهربابک، روستای جهانی میمند در نظر گرفته شد، گفت: روستای جهانی میمند با ۲۷ هزار و ۸۵۰ نفر بیشترین میزان بازدید را در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان شهربابک به خود اختصاص داد.

 وی بیان داشت: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۳۰۰ نفر نیز از دیگر مناطق گردشگری و دیدنی شهربابک بازدید کردند.

رییس اداره میراث‌فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهربابک تصریح کرد: طی مدت یاد شده، ۴۴ هزار و ۸۵۵ نفر به طور موقت و ۲۰ هزار و ۱۸۶ نفر به طور دائم در شهرستان اسکان یافتند.

وی افزود: همکاران ستاد تسهیلات نوروزی در محل فرمانداری شهرستان با تشکیل ۲ جلسه با برنامه‌های تعیین شده و همچنین مجتمع مس شهرستان با نگاه ویژه و شهرداری شهرستان نیز مساعدت های لازم را انجام دادند.

 ابراهیمی گفت: شورا و دهیاری میمند نیز همسو با اهداف پایگاه جهانی میمند، همکاری لازم را در این زمینه داشتند تا از ابتدای فروردین پذیرای مسافران سفر‌های نوروزی باشیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، اداره بهداشت، آموزش و پرورش، هلال احمر، اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی، موجبات استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان و روستای جهانی میمند را فراهم کردند که جا دارد از تمامی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تشکر کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار