لزوم توزیع عادلانه خدمات به مناطق مختلف اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: فرصت‌های زندگی، امکانات و خدمات عمومی باید عادلانه و برابر بین مناطق مختلف شهرستان اندیمشک توزیع شوند.

جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک پس از شنیدن مطالبات و دغدغه‌های مردم بخش مرکزی گفت: مردم مطالباتی در زمینه‌های مختلف دارند که مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه باید در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک حضور پیدا کنند و در جهت پیگیری و رفع مشکلات و دغدغه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

او افزود: مسئولان موظف هستند به صورت مستمر و با برگزاری دیدارهای مردمی، پاسخگوی مردم و در خدمت آنها باشند و در این باره کوتاهی نکنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصت‌های اشتغال، امکانات و خدمات دولت باید به‌ صورت عادلانه و برابر با استانداردهای جمعیتی در همه پهنه های جغرافیایی شهرستان توزیع گردد.

به گفته آقای قلاوند مردم به استخدام‌های رابطه‌ای در ادارات و شرکت‌ها اعتراض و گلایه‌هایی به حقی دارند؛ بنابراين هرگونه استخدام باید ضابطه مند و بر اساس آزمون ها و ارزیابی های متناسب صورت بگیرد. اعمال نفوذ و دستکاری در معیارهای گزینش و بکارگیری نیروی انسانی در هر محیطی و از جانب هر کس زمینه های حق کشی و تبعیض را فراهم می آورد.

او یادآور شد: در بحث خدمات عمومی و فرصت های زندگی هم سرانه های جمعیتی و استانداردهای علمی باید مبنا قرار گیرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر آزادی و روستاهای امام رضا (ع)، شهید مدنی، علی‌آباد، پاپی‌آباد و ده‌ایجی بخش مرکزی شهرستان اندیمشک، این سخنان را بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.