تجلیل از راهنمایان گردشگری در سنندج

راهنمایان گردشگری در سنندج مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در این مراسم، گفت: نحوه خدمات‌رسانی شایسته و همه جانبه بخش خصوصی و فعالان گردشگری به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.
منصور مهرزاد اظهار کرد: خوشبختانه درایام تعطیلات امسال شاهد ورود حجم عظیمی از گردشگران نوروزی به استان بودیم.
او افزود: براساس آمار ثبت شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ١١ فروردین‌ماه سال‌جاری، یک‌میلیون و ٥٦٠ هزارو ٣٩٣ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستا‌های هدف گردشگری، مذهبی، فرهنگی و... استان بازدید کرده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری در استان بوده‌اند.
مهرزاد با بیان اینکه خوشبختانه شاهد همراهی و همکاری بسیارخوبی از سوی بخش خصوصی با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بودیم، یادآور شد: حضور راهنمایان گردشگری در محل بنا‌های تاریخی و موزه‌ها این امکان را به گردشگران و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در خصوص آثار تاریخی و دیگر اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان کسب کنند.
فرماندار سنندج هم در این آئین گفت: فعالان گردشگری استان نه تنها در ایام تعطیلات و سفر‌های نوروزی، بلکه باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق در تمام ایام سال به دنبال رونق گردشگری و جذب مسافر باشند.
حسن عسکری با بیان اینکه آماده پذیرایی از مسافران در موج دوم سفر‌های نوروزی هستیم، اظهار کرد: تدابیر لازم در این زمینه برای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان اندیشیده شده است.

برچسب ها: سنندج ، سفر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.