پیام تبریک دکتر آقامیری به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران

دکتر سیدمحمد آقامیری استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 دکتر سیدمحمد آقامیری با صدور پیامی فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را به مردم متدین، انقلابی و شریف استان قم تبریک گفت.

بخشی از این پیام به شرح ذیل است:

"یوم الله ۱۲ فروردین" یادآور یکی از مهم‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و مظهر مشارکت و اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است. روزی که اولین و تاریخ ساز‌ترین هم پرسی کشور در نخستین بهار آزادی و جشن رهایی از سال‌ها ستم و استبداد طاغوت برگزار شد و در پرتو رأی اکثریت و قاطع ملت ایران، زمینه برای مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار حکومت دینی متکی بر ولایت فقیه و مبتنی بر آرای واقعی مردم فراهم گردید.

حضور آگاهانه و سرنوشت ساز مردم در هم پرسی یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ حماسه‌ای شکوهمند، درخشان و پرافتخار بود و خون تازه‌ای را در نهال نوپای انقلاب اسلامی جاری ساخت و اینک پس از سال‌ها از آن انتخاب سرنوشت ساز و با وجود همه مانع تراشی‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه، جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و با صلابت، بر فراز قله رفیع عزت، اقتدار و سرافرازی ایستاده است. 

اینجانب ضمن گرامی داشت یوم الله ۱۲ فروردین که امام راحل از آن به عنوان روز «امامت امت و روز فتح و ظفر ملت» یاد کرده اند، به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ادای احترام داشته و امیدوارم انقلاب اسلامی در گام دوم خود و تحت هدایت‌های حکیمانه رهبری فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به پشتوانه حضور و مشارکت مردم، بالنده و پرفروغ‌تر از همیشه، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارد. 

دکتر سید محمد آقامیری
استاندار قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار