سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است

استاندار قم گفت: سرعت عمل پلیس در مواقع وقوع جرم، برخورد بدون مماشات با متخلفان و از جان گذشتگی آنان عامل بازدارندگی است.

سید محمد آقامیری در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد: این ارگان به تعبیر مقام معظم رهبری عامل اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار قم بیان کرد: بنابر آمار اعلام شده حدود هفت نفر در آخرین روز چهارشنبه سال ۱۴۰۱ جان باختند ولی این رقم با تدابیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ به صفر رسید ضمن اینکه این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم می‌باشد.

آقامیری تصریح کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاور‌های فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست.

آقامیری با ابراز امیدواری از تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان طی آخرین ماه‌های سال ۱۴۰۲، بیان کرد: با تشکیل این کمیسیون امیدواریم که آمار تخلفات و جرم‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم تصریح کرد: موضوع ترویج عفاف و حجاب در قالب برنامه جهاد فرهنگی با جدیت در حال پیگیری است و سعی داریم تا قم به شهر نمونه در کشور تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار