ثبت بیش از یازده میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از یازده میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته (۱۰ فروردین) خبر داد.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند) تا پایان روز گذشته بالغ بر یازده میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است، گفت : از این تعداد بالغ بر ۱۰ میلیون تردد مربوط به خودرو‌های سبک و حدود یک میلیون و ۱۴۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است.

وی پرترددترین محور استان را بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد اعلام کرد و یادآور شد: کمترین تردد را نیز در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب به میزان ۲۲۶۴ تردد داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد مسافرانی که در این مدت از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند را نیز بیش از ۱۵۹ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار و ۳۵۰ نفر مسافر ورودی به استان، ۵۴ هزار و ۳۹۲ نفر مسافر خروجی از استلن و ۵۴ هزار و ۳۹۰ مسافر جابجا شده درون استان داشتیم.

کرمی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین خبر داد و اظهار کرد: به نظر می‌رسد در روز طبیعت (۱۳ فروردین) تردد قابل توجهی در محور‌های مواصلاتی استان داشته باشیم که نیرو‌ها و گشت‌های راهداری برای این منظور در آمادگی کامل هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار