افزایش ۸۴ درصدی سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های صنعتی این استان پارسال ۱۹۱ هزار میلیارد ریال بود که به نسبت مدت مشابه قبل آن ۸۴ درصد رشد دارد.

فضل‌الله رحمتی درخصوص میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان افزود: صنایع بسته‌بندی فرآورده‌های شیر، تولید انواع محصولات کاغذی و مقوایی، تولید انواع محصولات دارویی گیاهی، تولید بیلت فولاد ساده از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های شاخص این بازه زمانی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای پایش و تکمیل ۵۶۶ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال نیز حمایت از ساخت داخل و جذب سرمایه‌های سرگردان مردم به ویژه افراد دارای توان و ظرفیت کار‌های اقتصادی و تولیدی به عنوان اولویت ویژه کاری است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با تکیه بر تجارب گذشته و چشم‌انداز‌های پیش‌رو، ضمن حرکت در مسیر رشد و بالندگی، بهبود و هم‌افزایی، برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های تولید کیفی، توسعه ای، نوآوری و ارائه خدمات برتر به مردم را هم در حوزه صنعت و هم در حوزه تجارت و بازار را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود مدل‌های مشارکتی برای مردم طراحی شود که بتوانند هم در تولید سرمایه‌گذاری کنند و هم تولید را با شرایط بهتری در اختیار مردم قرار دهند.

برچسب ها: صمت ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار