برگزاری جشنواره آفرینو همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیردولتی با عنوان 《آفرینو》همزمان با سراسر کشور در استان و تمدید مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

حسن بروشکی  اظهار کرد: در راستای بهره‌گیری از ابتکارات و نوآوری های مدارس غیر دولتی و تسرّی این ابتکارات به سایر مدارس، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از توسعه مدارس غیر دولتی اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیر دولتی "آفرینو"را برگزار می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی و تخصصی، کاربرد و اثربخشی و مستندسازی علمی از ملاک‌های داوری جشنواره آفرینو خواهد بود.

وی یادآور شد: نوآوری در مدیریت مدارس، نوآوری در مشارکت و تعاون، نوآوری در طراحی فرآیندهای تربیتی و پرورشی، نوآوری در طراحی فرآیندهای آموزشی و پژوهشی، نوآوری در محیط تعلیم و تربیت و نوآوری در سطح مبانی نظام تعلیم و تربیت نیز محورها و زمینه‌های علمی این جشنواره را  شامل می‌شود.

حسن بروشکی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را شناسایی و ارتقا نقش و جایگاه مدارس غیر دولتی دارای ابتکار و خلاقیت و تأثیر بسزای آن‌ها در ارتقای سطح تعلیم و تربیت، عنوان و اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌ها و دستاوردهای نوآورانه مدارس غیر دولتی استان، امید است که شاهد حضور فعال، اثربخش و درخشان مدارس غیر دولتی استان در این جشنواره باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدارس غیر دولتی با ورود به سامانه به آدرس www.inoebtekarat.ir حداکثر تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ می توانند ابتکارات خود را در حداکثر دو محور علمی ثبت نمایند.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار