نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

 آیت الله مکارم شیرازی، در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعۀ تشیع دانست  وگفت: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در این شهر در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

آیت الله مکارم شیرازی موقعیت قم را حساس برشمرد و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهرۀ این شهر را تخریب نمایند، که این وظیفۀ شما را دوچندان می‌کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

مرجع تقلیدشیعیان بر آمادگی حوزه علمیه جهت همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه می‌تواند در زمینه‌های مختلف فرهنگی با نیروی انتظامی همکاری نماید.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شب‌های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی (ع) افزود: باید احترام این ایام رعایت شود.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان این دیدار امکانات مسجد مقدس جمکران را جوابگوی خیل عظیم عاشقان حضرت ولی عصر (عج) ندانست و بر تأمین امکانات بیشتر تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار