معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم خبر داد

اسکان ۳۵ هزار مسافر همزمان با شب آخر سال ۱۴۰۲ در قم

معاون استاندار قم گفت: در آخرین شب سال ۱۴۰۲ وضعیت نامساعد جوی ۳۵ هزار مسافر را با مشارکت میراث‌فرهنگی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، بقاع متبرکه، مساجد، سازمان تبلیغات و سایر بخش‌ها اسکان داده‌ایم.

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: امروز در نخستین روز از سال جدید که مردم قم به استراحت و در تعطیلی به‌سر می‌برند، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آموزش و پرورش، آتش‌نشانی، علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها تمام قد پای آرامش، امنیت و آسایش مردم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به بازدید استاندار و جمعی از مسئولان استان از روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی اضافه کرد: وضعیت مطلوبی را در روند خدمت‌رسانی به مسافران شاهد هستیم و تمهیدات خوبی دستگاه‌های اداری و اجرایی برای بارگزاری تعطیلات خوب و آرام اندیشیده‌اند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: در آخرین شب سال ۱۴۰۲ باوجود بارش‌ها و باد بسیار، ۳۵ هزار نفر را با مشارکت میراث‌فرهنگی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، مساجد سازمان تبلیغات و سایر بخش‌ها اسکان داده‌ایم و ظرفیت‌های دیگری هم داشتیم، اما تقاضا بیشتر نبود.

وی ادامه داد: حمل و نقل جاده‌ای وظایف فروش بلیت‌های نوروزی، ارائه خدمات به کسانی که وسیله نقلیه ندارند و ایمنی راه‌ها را تامین می‌کند و مجموعه‌ای از خدمات متنوع دستگاه‌ها با محوریت ستاد تسهیلات زائران استان قم از نیمه شعبان شروع شده و تا بعد از عید فطر ادامه خواهد داشت.

مقیمی تصریح کرد: مسافران نوروزی با ورود به قم پیامک سامانه قم زائر را دریافت می‌کنند و می‌توانند به این سامانه مراجعه و نیازمندی‌های خود را رفع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار