برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب سنندج گفت: قرارگاه جهادی با هدف برخورد قاطع با سودجویان منابع طبیعی و اراضی ملی تشکیل شده و با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله خواهیم کرد.

محمد جباری در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف وظیفه خود می‌داند که در خدمت مردم باشد و فراتر از وظایف قانونی در این زمینه عمل خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج با بیان اینکه خارج از قانون، اخلاقیات هم جز حق الناس محسوب می‌شود، افزود: مقرر شده در سال جدید جلسات از جنبه سوری خارج شود و بیشتر خروجی در عرصه عمل داشته باشد.

وی افزود: حفاظت از حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضائی بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است در این راستا توجه به جلسات و کارگروه‌های قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت‌المال در سال‌جاری بیشتر خواهد بود.

جباری اذعان کرد: این قرارگاه با هدف برخورد قاطع با سودجویان و کسانی که بخواهند به منابع طبیعی و اراضی ملی دست‌درازی کنند تشکیل شده و با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله خواهیم کرد.

وی گفت: وظایفی که به عهده شهرداری و شورای اسلامی گذاشته شده است واقعا بیشتر از وظیفه چند وزارتخانه است از این رو این نهاد نیاز به حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف در راستای پاسخگویی بهتر به مطالبات مردم دارد و باید از سوی دستگاه‌های حکومتی و دستگاه قضایی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

گام‌های بلند شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری

شهردار سنندج نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی همیشگی دستگاه قضا با مجموعه شورا و شهرداری سنندج، اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضا همواره در کنار شهرداری بوده و این همراهی زمینه را برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان فراهم کرده است.

سیدانور رشیدی تصریح کرد: گام‌های توسعه‌ای خوبی در حوزه عمرانی شهری در سال گذشته در شهر سنندج برداشته شده است این روند در سال‌جاری نیز با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

رییس شورای شهر سنندج هم در این نشست با تاکید براینکه تمام هم و غم شورا و شهرداری دور ششم رفع مشکلات شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم بوده است، گفت: متاسفانه اقتصادی در اختیار شورای شهر قرار ندارد و دست و بال شهرداری خالی است و شورا در چنین شرایطی به عنوان ناظر و سیاست‌گذار شهرداری با مشکل مواجه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.