سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته،تشدید کارهای نظارتی و رضایت مسافران هم اکنون سوخت رسانی به مهمانان وشهروندان استان روند مطلوبی را طی می‌کند.

منصور انصاری  در سفر به خاش، در حاشیه بازدید از مراکز عرضه سوخت، کالا و خدمات   گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، تشدید کارهای نظارتی و رضایت مسافران، در حال حاضر، سوخت رسانی به مهمانان و شهروندان استان روند مطلوبی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی سال گذشته از ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه سال گذشته انجام شده و امسال نیز از اول فروردین آغاز و تا ۲۱ این ماه تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان شرایط کدینگ کارت‌های سوخت را داریم و مقرر شده ۴۰ لیتر سوخت به خودروهای مسافران تحویل شود، اظهار کرد: نظارت بر روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی مورد توجه این نهاد بوده و امروز بازدید از جایگاه‌های سوختی خاش را در دستور کار قرار دادیم، که بسیاری از مسافران ابراز رضایت کردند.

انصاری ادامه داد: تأکید ما بر نظارت، کنترل، تأمین و توزیع سوخت بوده که این اقدام به نحو درست صورت گیرد و از مسافران نوروزی و شهروندان استان انتظار داریم موارد شکایات و انتقادات و پیشنهادات خود را با تلفن‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن و تجارت درمیان بگذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در خصوص کالا و خدمات نیز نظارت همکاران ما تداوم دارد و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز وظیفه دارند در حوزه تأمین و توزیع و نرخ گذاری کوتاهی نکنند و در حوزه نظارتی با مسؤولان و دست اندرکاران همراهی داریم و با تخلفات احتمالی در اسرع وقت برخورد خواهیم داشت.

وی بیان کرد: تشدید برنامه‌های کنترلی، نظارت و پایش بازار و مراکز عرضه سوخت و گاز از اولویت‌های مهم تعزیرات حکومتی بوده و در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان این موضوع با جدیت و حساسیت بالاتری دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار