۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرش شدند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از پذیرش ۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان خبر داد.

حسن بروشکی اظهار کرد: ۲۲ هزار و ۶۲۳ نفر روز در قالب ۲ هزار و ۵۵۹ خانوار مهمان نوروزی از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان تا پایان روز هفتم فروردین در سیستان و بلوچستان پذیرش شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در سیستان و بلوچستان همه عوامل، دست اندرکاران و همکاران در ستادهای اسکان بکارگیری شدند و با تمامی ظرفیت‌ها و توان بدنبال ارائه خدمات رفاهی مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر و خرسندی مهمانان هستند.

به گزارش ایرنا، در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه امسال ۴۵۸ هزار و ۷۶۱ مسافر و گردشگر نوروزی سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کرده و وارد استان شده‌اند از این تعداد ۴۴۸ هزار و ۶۶۸ نفر مسافر ایرانی و ۱۰۹۳ نفر توریست و گردشگر خارجی بوده‌اند که به ترتیب رشد ۷۹ و ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های رسیده به ستاد خدمات سفر، ۱۷هزار و ۴۰۹ نفر از طریق فرودگاه‌های استان، پنج هزار و ۴۷۳ نفر از طریق راه آهن و ۴۳۵ هزار و ۸۷۹ نفر نیز از طریق حمل و نقل جاده‌ای وارد این استان شده‌اند که به ترتیب رشد ۲۷، ۱۵ و ۸۲ درصدی را به ثبت رسانده است، در این بازه زمانی ۶۴۵ هزار و ۹۷۶ نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.