مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است

مدیرکل نوسازی، مدارس استان اردبیل گفت: ۳۰ درصد مدارس احداثی در اردبیل خیرساز است.

بهزاد محمدی خلفلو اظهار کرد: در دولت سیزدهم جای جای استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده و از شمال تا جنوب این استان ساخت و تکمیل واحد‌های آموزشی در جریان است.

او خاطرنشان کرد: امسال در دو نوبت تجهیزات آموزشگاهی و هنرستانی تهیه و توزیع شده که در مجموع ۴۱ میلیارد تومان برای خرید و تهیه این تجهیزات آموزشی و هنرستانی هزینه شد و در ابتدای سالتحصیلی و اسفندماه این امکانات و تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان از این تجهیزات و امکانات به بهترین شکل استفاده کنند، افزود: وضعیت مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در سال جاری اعم از تعهدات، میزان تحقق و سهم مشارکت‌های مردمی در فضا‌های تحویلی سال گذشته مطلوب است و استان اردبیل به وجود خیرین مدرسه ساز ایثارگر به خود می‌بالد و همواره از چهره‌هایی همچون مرحوم علیپور در سطح ملی و حتی بین المللی به نیکی یاد می‌شود.

محمدی خلفلو ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مدارس احداثی در استان اردبیل خیرساز است ما تلاش کردیم تا پروژه‌های نیمه تمام خیرساز را با تزریق اعتبارات دولتی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم و برای سال آینده نیز چنین هدفگذاری انجام شده تا با ارتقای مشارکت خیرین و احداث پروژه‌ها از محل مسئولیت اجتماعی نهاد‌های مختلف بتوانیم کمک کار نظام تعلیم و تربیت باشیم.

او بیان کرد: در حال حاضر ۷۳ پروژه خیرساز در سطح استان در حال اجراست و تعدادی از خیرین نیز در کنار ساخت مدرسه در مناطق پرتراکم دانش آموزی در خرید تجهیزات و امکانات آموزشی نیز آستین همت بالا زده اند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.