مدرسه 6 کلاسه خیرساز در اردبیل کلنگ زنی شد

کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه خیرساز با حضور مسئولین استان درشهرک مخابرات اردبیل به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در این آیین گفت: خیرین سرمایه های فکری و معنوی آموزش و پرورش هستند و این مدرسه با سرمایه های ارزشمند و پاک و حلال یک انسان و با نگاه عدالت بخشی در آموزش و خدمت به مردمان این منطقه ساخته خواهد شد.

احمد ناصری افزود: عمل خیر مدرسه سازی بسی قابل تقدیر و افتخار است، به ویژه اینکه امروز تاسیس مدارس یکی از نیاز های مهم تعلیم و تربیت به شمار می آید.

وی خاطر نشان ساخت: این که خیرین بر نیازهای امروز و فردای جامعه واقف باشند و بر مبنای آن، اقدام به صرف هزینه نمایند، در پیشرفت و تعالی جامعه از اهمیت سرشاری برخوردار است و حضور خیران در اجرای امر خداپسندانه مدرسه سازی ارزشمند است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین در ادامه به فراخوان وزارت متبوع در مورد انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش به منظور استقرار شایسته سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای مشاغل مدیریتی، در نظر دارد، انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی را در قالب دستورالعملی مشخص، ضابطه مند کند.

ناصری افزود: همکاران واجد شرایط، آمادگی خود را برای پذیرش سمت مدیریت مدرسه مورد نظر با درج شرایط خود در سامانه مذکور اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام/ح

احداث مدرسه 6 کلاسه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار