قالیباف:

برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود

رئیس مجلس گفت: برپایی جشن امام حسنی‌ها به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های قرآنی کشور جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت ایران به کتاب الهی است.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه در پیامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشن امام حسنی‌ها که روز گذشته در استادیوم آزادی برگزار شد، اعلام کرد: برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

وی در این پیام تاکید کرد: قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انت‌های معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام خود آورده است: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفا و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.

وی در ادامه ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و تمام عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، ابراز امیدواری کرد با استعانت از فیوضات، انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.

برچسب ها: رئیس مجلس ، محفل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام دیروز در شهر رشت برگذار شد نزدیک میدان گاز رشت همان میدان شهید خجسته تمام پیاده رو را گرفته بودند در تقریبا ۱۰ ۱۵ متری راه را بر مردم بسته بودند این جشن نبود حق الناس بود راه را مسدود کردند بر عابر پیاده
آخرین اخبار