احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان در سطح کشور خبر داد.

داریوش امانی در مراسم کلنگ زنی نماز خانه بین‌راهی در کیلومتر ۱۰۵ محور اردبیل- سرچم، با بیان اینکه پارسال ۴۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان احداث شده است، گفت: این نمازخانه‌ها کنار راهداری ساخته می‌شود تا درصورت نبود سرمایه گذار، نگهداری این پروژه‌ها نیز بر عهده راهداری باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساخت این پروژه را در کنار پلیس راه در جهت استقبال مسافران بسیار ارزشمند دانست و افزود: ایستایی پروژه و پارکینگ و موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین شرایط است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی از آن خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل نیز با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۱۳۴ متر مربع است، گفت: هزینه احداث این نمازخانه ۵۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

کلیم اله وثوقـی محوطه ساختمانی را ۱۸۶ متر مربع عنوان کرد و افزود: این پروژه در مدت پنج ماه باید تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی گفت: این پروژه شامل سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، نمازخانه زنانه و مردانه، وضو خانه زنانه و مردانه، اتاق مادر و کودک، سرایداری و اتاق معلولین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.