اردبیل؛

فعالیت 38 نمازخانه بین راهی در راههای ارتباطی استان اردبیل

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: 38 نمازخانه بین راهی در راههای ارتباطی این استان در حال فعالیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، الله شکور عبدی در جلسه تعیین تکلیف نمازخانه بین راهی شهرستان نمین افزود: 3 نمازخانه بین راهی دیگر نیز در قالب مجتمع رفاهی و خدماتی در استان در حال احداث است.

وی بیان کرد: 3 نمازخانه در محدوده جغرافیایی و راههای ارتباطی شهرستان نمین آماده سازی شده که به مسافران ارائه خدمات می کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل افزود: نمازخانه بین راهی خروجی تونل حیران به طرف نمین نیز برای ارائه خدمات بهتر به شهرداری نمین واگذار شد تا با فضاسازی بهتر و نگهداری شایسته پذیرای مسافران در فصول مختلف سال باشد.

عبدی با اشاره به اینکه در تمام جایگاههای نفتی در مسیرهای استان نیز نمازخانه وجود دارد اظهارکرد: استان اردبیل به دلیل موقعیت جغرافیایی و پتانسیل های گردشگری دارای موقعیت ممتاز و جذب گردشگر قابل توجه است که همین امر می طلبد نمازخانه های بین راهی نیز در استان به صورت مناسب آماده به خدمات رسانی باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه نمازخانه های بین راهی استان از لحاظ تعداد به نیازهای فعلی پاسخگوست افزود: این شرایط در شان استان نیست و باید از لحاظ نظافت، فضاسازی و نگهداری تلاش های بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار