شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است

یکی از شهروندان پیرانشهری که در کولاک شدید کوهستانی گم شده بود، هنوز پیدا نشده و جست‌وجو برای یافتن وی ادامه دارد.

اهالی همجوار کوهستان ارتفاعات قیزقاپان از گمشده‌ای صحبت می‌کنند که دیروز در این کوهستان بود که متاسفانه به دلیل کولاک شدید ناپدید شده است.

اهالی منطقه و دوستان این شهروند گم شده از زمان خبردار شدن ماجرا به دنبال او در مناطق احتمالی گم شده می‌روند و خبری هم به نیرو‌های امدادی نمی‌دهند.

تا اینکه این خبر به گوش هلال احمر رسید و آنها نیز با واکنش سریع به ماجرا وارد می‌شوند.

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عملیات جست‌وجو با بسیج شدن نیرو‌ها و امکانات برای یافتن فرد مفقودی از صبح دیروز آغاز شده و تا زمان پیدا شدن فرد گمشده ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس گزارش مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر، سه تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل مه شدید و کولاک برف در ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، امشب عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان بازگشتند.

محبوبی با اشاره به مدیریت موضوع از طریق معاونت امداد و نجات هلال و شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیرو‌های متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی ادامه دارد و بلافاصله پس از اتمام کولاک دوباره به دنبال این شهروند پیرانشهری خواهیم بود.

شهروند گم شده پیرانشهری در کوهستان‌های لب مرز مفقود شده و با توجه به کولاک بودن این کوهستان، اکیپ‌های هلال احمر به دنبال این فرد هستند.

برچسب ها: فرد گمشده ، کولاک برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.