محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه

بسیج اساتید استان یزد، در محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه با صدور بیانیه‌ای این جنایات را محکوم کرد.

بسیج اساتید استان یزد، در محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه با صدور بیانیه‌ای این جنایات را محکوم کرد.

متن بیانیه بسیج اساتید استان یزد بدین شرح است:
 
 بسم الله القاسم الجباربن
 
وَإِذْ قَالَ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ اذْکُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ أَنْجَاکُمْ مِنْ آلِ فِرْعَوْنَ یَسُومُونَکُمْ سُوءَ الْعَذَابِ وَیُذَبِّحُونَ أَبْنَاءَکُمْ وَیَسْتَحْیُونَ نِسَاءَکُمْ ۚ وَفِی ذَٰلِکُمْ بَلَاءٌ مِنْ رَبِّکُمْ عَظِیمٌ
 
(آیه ۶ سوره ابراهیم)
 
زمانی موسی علیه السلام به اذن الهی قوم بنی اسرائیل را از دست فرعونی نجات بخشید که پسرانشان را کشته و دخترانشان را (به ذلّت و بیچارگی) زنده می‌گذاشتند و اکنون فرقه‌ای کودک کش به نام آن قوم، جنایاتی را در عصر مدرنیته و تمدن غربی رقم می‌زند که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و بواسطه این جنایات از انسانیت خود شرم می‌کند.
 
جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در بیمارستان شفای غزه و هتک حرمت زنان غزه در ماه رمضان المبارک که ماه رحمت و برکت الهی است به قدری شنیع و غیر انسانی است که همه انسان‌های آزاده جهان را به حرکت اعتراضی واداشته و دل‌های مومنین را آماده جهادی عظیم نموده است.
 
امّت اسلام و خصوصاً دولت‌های کشور‌های مسلمان در تاریک‌ترین دوره حاکمیتی خود در تاریخ هستند چرا که روزه خود را بر سفره‌هایی افطار می‌کنند که نان در خون هزاران کودک و زن مظلوم غزه زده و از لقمه ناپاک دشمن‌ترین دشمن مسلمین ارتزاق می‌کنند.

اساتید بسیجی استان یزد ضمن اعلام برائت و محکومیت شدید این جنایات هولناک ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه اقدام تبیینی، کلامی، میدانی و جهادی تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مده ظلّه العالی) در آستانه شب‌های قدر دست دعا بر آستان الهی برداشته و ضمن آرزوی تعجیل در ظهور عدالت گستر هستی حضرت ولی عصر (عج)، تقدیر خیر و نیک برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه مسالت دارد.
 
بسیج اساتید استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار