آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار راس دام سبک درکشت و صنعت مغان آغاز شد.

صمد بهزاد گفت: سرمایه‌گذاری موتور محرک در این شرکت است ولی متاسفانه استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان احداث باغ جدید در اراضی دیم بخش هشت زراعی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توافق ضمنی برای ایجاد مرکز شناسایی سرطان و راه‌اندازی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان منطقه و شمالغرب کشور جهت غربالگری بیماری سرطان، دیالیز و دیابت در بیمارستان شهرک شهید آیت‌الله غفاری را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این مجتمع تولیدی ذکر کرد.

به گفته او، مدیریت این شرکت به صورت جدی پیگیر سرمایه‌گذاری جدید در این مجتمع عظیم ملی است و در این خصوص به حمایت‌های دولت و نماینده عالی آن در شهرستان پارس‌آباد نیاز دارد.

بهزاد بیان کرد: به رغم محدودیت منابع، توقعات از کشت و صنعت مغان و مدیریت آن زیاد است و هیات مدیره شرکت نیز با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این بنگاه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، موضوع مردمی سازی فعالیت‌ها را با پشتکار و ممارست پیگیری خواهیم کرد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.