۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۸۷ قبضه سلاح در قالب اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت محله محور، ماموران انتظامی موفق به کشف کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه شکاری، ۳۶ قبضه جنگی، ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر در این رابطه شدند.

وی افزود: ماموران در این طرح با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق، یک مالخر، کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ و کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر، ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شده اند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به دستگیری ۱۲ قاچاقچی شدند ادامه داد: ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی توقیف و بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال نیز کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش در سطح استان وتوقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف بیان کرد: طرح های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.