۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در استان اردبیل تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

علیرضا حسین نژاد گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری به نیت این امام کریم گسترده شده تا حامیان و خیرین در کنار ایتام و محسنین بتوانند روزه خود را بگشایند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از حمایت و همراهی استاندار اردبیل و پشتیبانی های لازم نهاد انقلابی کمیته امداد در سال های اخیر افزود: خیرین و حامیان همواره در کنار کمیته امداد بوده و در رسیدگی به ولی نعمتان خود تلاش و سعی جدی داشتند.

به گفته او، روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به نام روز ملی تکریم ایتام و خیرین نامگذاری شده و ما از این فرصت استفاده کرده و تجلیلی شایسته ا تلاشگران این سنگر خدمت بی منت انجام می دهیم.

حسین نژاد گفت: در استان اردبیل ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰ نفر ایتام و ۸ هزار و ۴۵۰ نفر فرزندان محسنین هستند که با همراهی خیرین و حامیان امرار معاش کرده و زندگی می کنند.

او ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان شاهد راه اندازی پویش «هر هم استانی یک حامی» هستیم تا بتوانیم حامیان بیشتری را در حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین جذب کرده و پذیرش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل رویکرد کمیته امداد را در جشن رمضان امسال جذب ۱۰ هزار حامی اعلام و تصریح کرد: سرانه پرداختی فرزندان ایتام در کشور ۴۵۰ هزار تومان است در حالی که این سرانه در استان کمتر از ۲۴۰ هزار تومان می باشد که ما جذب حامیان جدید سعی داریم این سرانه پرداختی را افزایش دهیم.

حسین‌نژاد ضرورت تامین نیازمندی خانواده های تحت پوشش را در ابعاد مختلف یادآور شد و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال مصمم هستیم تا برای ۴۴ هزار خانوار حداقل یک سبد غذایی را تهیه و تحویل دهیم که هم استانی‌ها می توانند از طریق کد دستوری #۰۴۵*۸۸۷۷* پرداختی خود را حداقل ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه هر سبد غذایی انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.