طی ۲۴ ساعت گذشته؛

تصادف، جان ۳ نفر را در کرمان گرفت

رئیس اورژانس کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر در استان کرمان بر اثر تصادف جان باختند.

سید محمد صابری به بیان گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه ۵ فروردین تا ساعت ۷:۳۰ دقیقه ۶ فروردین ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: طی این مدت، ۳ نفر بر اثر تصادف و ۲۷ نفر بر اثر عوامل دیگر، جان خود را از دست داده اند.

رئیس اورژانس کرمان به انتقال ۱۳۵ مصدوم تصادفی و ۱۸۳ بیمار غیرتصادفی با اوژانس به مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: ۳۳ مصدوم تصادفی و ۲۳۷ بیمار غیرتصادفی در محل درمان شدند.

وی با اعلام اینکه ۵۳ مورد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است، تصریح کرد: طی این مدت، هزار و ۶۷۴ مورد بازدید بهداشتی از اماکن انجام و به دنبال آن، ۸۰۹ کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری و یک مرکز و مکان متخلف تعطیل شده است.

صابری با اشاره به ۸۳ مورد بازدید حوزه غذا و دارو بیان داشت: طی ۵ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳، ۳ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

وی تعداد موالید را طی این بازه زمانی ۱۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: در این مدت، ۴۳ اعزام بین بیمارستانی، ۲۳۰ عمل جراحی اورژانسی و ۱۹۴ عمل جراحی غیراورژانسی انجام شده است.

صابری تصریح کرد: آمار فوتی تصادفی براساس اطلاعات ثبت شده در اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی استان تنظیم شده و متولی اصلی اعلام آمار متوفیان حوادث ترافیکی، اداره کل پزشکی قانونی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار