آلوده بودن دست آمریکا در جرایم ارتش صهیونیستی علیه زنان غزه

اتحادیه کنش زنان در بیانیه‌ای تایید کرد که جرایمی که ارتش صهیونیستی علیه زنان فلسطینی در غزه و در زندان‌ها انجام می‌دهد، با حمایت آمریکا است.

اتحادیه کمیته‌های کنش زنان فلسطینی در بیانیه‌ای که امروز دوشنبه منتشر شد، جنایات ارتش اشغالگر در جنگ علیه غزه را که توسط گفته‌های برخی از زندانیان زن و گزارش رسانه‌های مختلف در مورد تجاوز به زنان در نوار غزه تایید شده است، محکوم کرد. 

براساس گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است: اشغالگران که همیشه با پوشش آمریکا به معافیت از مجازات عادت داشته‌اند، همچنان به کشتار زنان، کودکان و همه مردم فلسطین در نوار غزه ادامه می‌دهند.

اتحادیه کمیته‌های کنش زنان فلسطینی تاکید کرد که اگر استاندارد‌های دوگانه در سازمان ملل و پوششی که آمریکا به اقدامات آن می‌دهد، نبود، رژیم صهیونیستی جرات انجام اعمال غیراخلاقی خود علیه زنان فلسطینی را نداشت.

این اتحادیه زنان بر این باور است که رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از سیاست‌های نظام‌مند خود برای تحت فرمان بودن مردم فلسطین و سرکوب آگاهی آنان، از همه ابزار‌ها برای به بردگی گرفتن این مردم در درجه اول با آتش گشودن علیه آنان و در درجه دوم از بین بردن فرهنگ آنان که به گمان صهیونیست‌ها منجر به کنار گذاشتن مبارزه همه جانبه ملی برای به دست آوردن حق آزادی و استقلال می‌شود، استفاده می‌کند.

اتحادیه کمیته‌های کنش زنان از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد خواست تا فوراً یک هیات تحقیقاتی متخصص بفرستد تا تحقیقات بین‌المللی را در مورد جنایات و تخلفات ارتش صهیونیستی در زندان‌ها علیه زنان بدون تأخیر آغاز و عاملان آن را بازداشت کند. 

این اتحادیه در پایان بیانیه خود از تمامی نهاد‌های فمینیستی، حقوق بشری و آزادگان جهان خواست تا در همبستگی با زنان فلسطینی بایستند و صدای خود را علیه رژیم صهیونیستی و اعمال غیراخلاقی و غیرانسانی آن بلند کنند. اتحادیه کمیته‌های کنش زنان از این سازمان‌ها خواست حمایت خود را از زنان فلسطینی و خواسته‌های آن‌ها برای آتش بس، رفع محاصره، ورود همه کمک‌ها و تدارکات و بازگشت آوارگان اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۵:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
قربون امام برم فداش بشم که گفت امریکا شیطان بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دست به این عمل شنیع و خبیث و شیطانی زدند
چونکه به اخر خط رسیده اند و تمام حربه ها علیه مردم مظلوم بکار بردند
و دستاوردی نداشتند .
بیش از 5 ماه با کمک امریکا .انگلیس .المان .فرانسه .کانادا و استرالیا و پولهای نفتی
نتوانستند بجز نسل کشی و جنایت جنگی
دستاوردی نداشتند
توهم زدند .این عمل شنیع ممکنه باعث بشه
حماس کوتاه بیاد
آخرین اخبار