برای اتمام پروژه های نیمه تمام در کردستان برنامه ریزی شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اولویت بندی اتمام پروژه های نیمه تمام و رفع مشکلات در سال جاری در دستور کار سازمان و مدیریت برنامه ریزی استان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رئیس و معاونین مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : با توجه به مشکلات و عقب ماندگی های که در استان داریم در سال جدید دنبال ابتکارات و برنامه جدید هستیم و هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد وقت خود را در برطرف کردن مشکلات بگذراند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  افزود : با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در نظر داریم ۲۰ سفر در بخش های مختلف استان داشته باشیم تا از نزدیک مسائل و مشکلات را دیده و برطرف کردن آنها تلاش نمایم.

وی بیان کرد : باید در اجرا پروژه‌ها اولویت بندی صورت بگیرد، اتمام پروژه‌های نیمه تمام بر اساس اولویت باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

کردستان رتبه برتر در کاهش نرخ بیکاری کشور را کسب کرده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در این دیدار گفت : نرخ بیکاری استان با کاهش ۶ درصدی به ۱۴/۵ درصد رسیده و بیشترین کاهش نرخ بیکاری در سطح کشور به شمار می آید.

اکبر محمدی گفت : اختصاص اعتبارات در حوزه عمرانی استان کردستان به ۶۲ درصد رسیده است که تنها ۱۰ درصد آن اسناد خزانه می باشد و ۹۰ درصد باقی تخصیص عمرانی معدل یک هزار و ۶۷۸ میلیارد تومان نقدی است.

وی بیان کرد : برنامه های لازم و اهداف مهم برنامه هفتم توسعه (تورم تک رقمی و نرخ رشد اقتصادی ۸ درصدی ) جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ صورت خواهد گرفت .

محمدی افزود : در سال جاری برنامه داریم حداقل یکبار بازدید میدانی از تمام پروژه های نیمه تمام در سطح استان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.