تمرکز بر حوزه اقتصادی و اشتغال فارغ التحصیلان در کردستان

استاندار کردستان گفت: سال آینده نیز سال رونق فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و تمرکز بر حوزه اقتصادی استان به ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهد بود.

 اسماعیل زارعی‌کوشا امروز  در آخرین جلسه شورای اداری استان کردستان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گل سرسبد برنامه‌های استان در سالی که گذشت هفته وحدت و سفر رئیس جمهور بود که استقبال مردم کردستان از رئیس‌جمهور و هیئت دولت بازتاب داخلی و خارجی زیادی داشت.

استاندار کردستان با بیان اینکه در معدود استانی رئیس جمهور دو روز کامل حضور داشت، گفت: در حال رایزنی برای تکرار سفر رئیس‌جمهور در سال آینده هستیم.

زارعی کوشا اظهار کرد: سال آینده، سال رونق فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و تمرکز بر حوزه اقتصادی استان به ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نرخ بیکاری استان در زمستان امسال نسبت به زمستان سال گذشته شش درصد کاهش داشته، به گونه‌ای که در سال گذشته این رقم ۲۰.۵ درصد بود، اما امسال به ۱۴.۶ درصد کاهش یافته است.

استاندار کردستان گفت: در حوزه درآمد‌ها نیز ۸۸ درصد تحقق را داشتیم که از لحاظ مطلق عددی، یک هزار میلیارد تومان نسبت به سال گذشته رشد را شاهد بودیم.

مدیران در برخورد با مردم سعه‌صدر داشته باشند

 نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این جلسه گفت: مسئولیت یک امانتی است که در دست مسئولان گذاشته شده است باید با خدمت جهادی امانت‌دار خوبی باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با تاکید بر اینکه مدیران در برخورد با مردم باید سعه‌صدر داشته باشند، گفت: دوری از کینه‌ورزی، معطل نکردن کار مردم در ادارات و استفاده بهینه از زمان و کوتاه بودن جلسات به عنوان اولویت‌های بسیار مهم باید در دستور کار تمام مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دوری از گناه و خودداری از تکرار اشتباهات باید ملاک حرکت همه قرار گیرد خطاب به مسئولان حاضر در این جلسه عنوان کرد: زود عصبانی نشویم و در برابر برخورد دیگران سعی صدر داشته و هم‌نوعانمان را ناراحت نکنیم و پشت درب اتاق معطل نکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.