آغاز پویش راه آسمان در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس، با اشاره به آغاز پویش راه آسمان در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز گفت: آن دسته از هموطنان عزیزی که طی ایام نوروز از طریق هوایی و با استفاده از هواپیما به سفر می‌روند می‌توانند در این پویش شرکت کرده و جوایزه ارزنده‌ای را دریافت کنند.

فخرالدین کشاورز، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش برای بهره مندی از جوایز در نظر گرفته شده کافی است عکس‌ها و فیلم‌هایی که در جریان سفر خود از طریق فرودگاه‌های سراسر کشور در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ثبت و ضبط کرده و یا خواهند کرد را ارسال کرده و از میان آثار ارسال شده هر روز به ۲ اثر برتر به عنوان برنده معرفی می‌شود.

او، در خصوص راه‌های ارسال آثار نیز گفت: هموطنان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را از طریق تلگرام یا ایتا به آیدی @ertebat_ba_ma ارسال کنند.

مدیر کل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: آن دسته از هوطنانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند نیز می‌توانند پس از بارگذاری عکس و فیلم منتخب خود در صفحه اختصاصی خودشان، اقدام به تگ کردن صفحه رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از طریق لینک زیر کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.