ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق کرمان ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا اواخر وقت امشب ناپایداری‌های جوی در مناطق غربی و مرکزی استان ادامه دارد.

 فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: تا اواخر وقت امشب ناپایداری‌های جوی در مناطق غربی و مرکز ادامه دارد و در ساعات بعدازظهر بر سرعت باد افزوده می‌شود.

وی افزود: فردا نیز وزش باد در مناطق شمال غرب و جنوب شرقی استان پیش بینی می‌شود که احتمال کاهش کیفیت هوا در بعضی ساعات در جنوب شرقی استان دور از انتظار نیست.

راستی بیان داشت: برای روز چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در سطح استان داریم و برای روز‌های آخر هفته نیز افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمالی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته که در مناطق غربی، مرکز و شمال استان داشتیم تا ساعت ۶ و نیم صبح امروز بافت با ۱۶ میلی متر، شهربابک با ۱۱ میلی متر و دشتخاک زرند و لاله زار با ۹ میلی متر بیشترین بارندگی را داشته اند.

راستی افزود: همچنین بیشترین سرعت وزش باد در شهربابک با ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.

 وی تصریح کرد: شهداد و ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار