بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از بازدیدبازدیدبیش از ۱۹هزار نفر از قلعۀ فلک‌الافلاک خبر داد.

احمد رضا دالوند در شورای راهبری کاهش تصادفات لرستان، گفت: آمار تصادفات منجر به فوت تا دوم فروردین در این استان ۱۷ درصد و تصادفات منجر به جرح ۱۱ درصد کاهش یافته است.

وی با ابراز امیدواری از سیر نزولی تصادفات در لرستان با تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان تعطیلات نوروز، گفت: ۲۸ هزار تردد در محور‌های این استان ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: ۴۴ هزار نفر در اماکن اقامتی این استان تا دوم فروردین اسکان یافته‌اند و ۱۴۸ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ثبت شده است.

دالوند با اشاره به بازدید ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر از قلعۀ فلک‌الافلاک گفت: آمار سفر در لرستان به‌دلیل تقارن ماه رمضان با ایام نوروز ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار سفر به لرستان در نیمۀ دوم تعطیلات افزایش پیدا کند و امروز هم طبق آمار میراث‌فرهنگی روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری این استان افزایشی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: هفت نقطه از ۹ نقطۀ حادثه‌خیز لرستان که جزو تعهدات اداره‌کل راهداری بود در سال ۱۴۰۲ رفع شد و دو نقطۀ دیگر نیز تا پایان اردیبهشت رفع می‌شود.

دالوند با اعلام اینکه خیابان شریعتی نقطۀ حادثه‌خیز درون‌شهری است، متذکر شد: ما بر ارائه مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی بهار مالگه در این نقطه تأکید کرده‌ایم و درصورتی‌که مجوز‌های لازم صادر نشده باشد بهار مالگه به مکان دیگری منتقل می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.