نیمه اول تعطیلات نوروزی در جاده‌های کازرون ایمن گذشت

رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در هفته اول تعطیلات نوروزی، شاهد کاهش تصادفات بوده ایم و تا این لحظه تلفات جانی در صحنه حادثه نداشته ایم.

 بهمن جمشیدی رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون اظهار کرد: به همت مسافران و رعایت مسائل ایمنی توسط مهمانان در هفته اول تعطیلات نوروزی نسبت به سال های اخیر، شاهد کاهش تصادفات بوده ایم و تا این لحظه تلفات جانی در صحنه حادثه نداشته ایم.

او افزود: از ۲۹ اسفند ماه تا شامگاه یکشنبه ۵ فروردین ماه، ۲۰۰ ماموریت اورژانس توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ انجام شده است که از این تعداد ماموریت، ۹۰ مورد مربوط به حادثه ترافیکی همراه با ۱۲۰ مصدوم ثبت شده است که در هیچ مورد از این تصادفات تلفات جانی در صحنه حادثه نداشته ایم.

جمشیدی با بیان اینکه مهم‌ترین نقش اورژانس در تصادفات رانندگی، امدادرسانی به مصدومان است، گفت: یکی از موضوعاتی که لازم است حتما از سوی مردم رعایت شود، نحوه امدادرسانی و مداخله آنان در حوادث رانندگی است.

او تصریح کرد: به طور کلی اگر مردم در مسیر‌های درون و برون شهری با تصادفی مواجه شدند، اولین کار این است که با شماره‌های امدادی تماس گرفته و موضوع را اطلاع رسانی کنند. پس از آن باید تا زمان حضور کارشناسان اورژانس از انجام هر گونه اقدامات غیراصولی پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.