بازدید مشاور اجرایی مدیر عامل در امور فرودگاه ها از فرودگاه بین المللی زاهدان

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها در سفر یکروزه به زاهدان در بدو ورود از پروژه های انجام شده و در حال انجام فرودگاه زاهدان بازدید کرد.

 محمدحسین آجیلیان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها در سفر یکروزه به زاهدان در بدو ورود از ترمینالها، ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما،تاسیسات و موتورخانه برق اضطراری،سامانه شبیه ساز سه بعدی مراقبت پرواز ، باند و سطوح پروازی، پروژه های انجام شده و در حال انجام فرودگاه زاهدان بازدید کرد.

خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان پس از بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تا کنون در فرودگاه های استان ارائه کرد.

آجیلیان در ادامه از اقدامات نوروزی انجام شده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان، از نزدیک مراحل اعزام و پذیرش مسافرین نوروزی را مورد ارزیابی قرار داد. 

وی از روند خدمت رسانی به مسافرین نوروزي و تسهیلات و تجهیزات  منصوبه در فرایند حرکت مسافر و‌ جامه دان بازدید  و از اجرایی شدن دستورالعملهای ستاد نوروزی شرکت فرودگاهها در این فرودگاه ابراز رضایت کرد.

 مشاور مدیرعامل در امور  اجرایی فرودگاهها پس از سرکشی از بخش های مختلف فرودگاهی و‌هوانوردی ضمن عرض خداقوت از تلاشها و زحمات خسروی بنجار مدیرکل  و‌ همکاران قدردانی نمود.

 

برچسب ها: فرودگاه ها ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.