۳۹ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های زاهدان، خاش، سراوان و میرجاوه مراجعه کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مراجعه ۳۹ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های زاهدان، خاش، سراوان، میرجاوه در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: ستاد نوروزی دانشگاه از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده و تا صبح امروز بیش از ۳۵ هزار نفر در اورژانس بیمارستان ها بصورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان رازی سراوان بوده به گونه ای که در ۱۰ روز گذشته هشت هزار و ۳۷۵ نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در حاشیه بازدید از اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعیین تکلیف فوری بیماران بستری در اورژانس و انتقال به بخش، اقدامی موثر در ارتقاء رضایتمندی بیماران و مراجعان است.

حبیب الله غزنوی ادامه داد: رسیدگی به بیماران سرپایی و بستری در اورژانس این بیمارستان بر طبق دستورالعمل ها و زمان بندی استاندارد انجام شده است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان دهنده ارتقاء نسبی رضایتمندی بیماران و مراجعان بیمارستان‌های تحت پوشش، از سطح کیفی ارائه خدمات است افزود: برنامه ریزی های مدیریتی در حوزه درمان موفق بوده و به همین شیوه ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: اعزام بیماران از سایر دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، به زاهدان نیازمند رعایت دقیق شیوه نامه های اعزام است که در برخی مواقع دقت لازم بخرج داده نمی‌شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.