بازدید بیش از ۱۲۰۰ نفر از موزه صنایع‌دستی اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بازدید بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از موزه صنایع‌دستی خبر داد.

توحید دلاورقوام در بازدید از موزه صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: در چهار روز نخست سال نو بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از موزه صنایع‌دستی استان اردبیل واقع در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بازدید کرده‌اند.

او افزود: موزه صنایع‌دستی استان اردبیل در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل بنای تاریخی حمام شیخ افتتاح شده و آثار ارزشمندی مربوط به هنرمندان قدیمی و هنرمندان حال حاضر استان در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است. 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین با توجه به فعال بودن بازارچه‌های صنایع‌دستی استان در روز‌های آغازین سال و ایام عید نوروز، گردشگران نوروزی استقبال چشم‌گیری از این بازارچه‌ها داشته‌اند و صنایع‌دستی استان روز‌های پررونقی را پشت سر می‌گذارد. 

دلاور قوام با اشاره به اینکه فروشگاه‌های صنایع‌دستی در سراسر استان فعال هستند، ادامه داد: علاوه بر فروشگاه‌های متفرقه هم‌اکنون چهار بازارچه متمرکز صنایع‌دستی در استان فعال هستند که از آن جمله می‌توان به بازارچه صنایع‌دستی اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و نمایشگاه صنایع‌دستی نمین اشاره کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.