تقدیر قالیباف از خانواده شهدا در آستانه اشرفیه

رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به آستانه اشرفیه با خانواده‌های شهیدان دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت این شهرستان دیدار کرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری آستانه اشرفیه با لوح یادبودی از خانواده‌های شهید جمال رضی (شهید مدافع حرم)، شهید مجید یوسفی (شهید امنیت)، شهیدان دفاع مقدس رضا، حسین و مهدی خوش سیرت و شهید مهدی کامور (شهید امنیت) این شهرستان تقدیر کرد.

او در دیدار با خانواده شهدای حاضر در جلسه گفت: بدون شک شهدا و خانواده آنها بر اساس اعتقاداتشان با خدا معامله می‌کنند و خدا هم این گونه در قرآن کریم به ما آموخته که مشتری آنهاست و هرکس خودش را به غیر از خدا بفروشد، خسران کرده است.

رئیس مجلس یازدهم افزود: از شما می‌خواهیم برای ما دعا کنید تا بر اساس راه شهدا و با درایت و عقلانیت، آرمان‌های نظام را پیش ببریم.

قالیباف با ذکر آیه شریفه «و کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ» تصریح کرد: این آیه نمونه تعهدی است که خدا به بندگان مجاهدش در این عرصه داده است.

او همچنین گفت: ان شاءالله شما مادران، پدران و همسران شهدا و همه امثال ما‌ها که هم سنگران آنها بودیم، لحظه‌ای از این مسیر غفلت نکنیم و مصمم در این مسیر پیش برویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) به گیلان سفر کرده است.

ادای احترام رئیس مجلس به مقام شامخ شهدا

ادای احترام رئیس مجلس به مقام شامخ شهدا

محمدباقر قالیباف همچنین با حضور در آستان مقدس آقا سید جلال الدین اشرف (ع) در شهرستان آستانه اشرفیه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.