خون مطهر شهدا پایه‌گذار امنیت و آسایش جامعه است

سردار حسن پور با بیان اینکه شهدا بینش عمیقی از آینده داشتند گفت: خون شهدا پایه‌گذار امنیت، آسایش و آرامش این مرز و بوم است.

سردار "حسین حسن‌پور" در مراسم یادواره ۱۷شهید فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد ۸ هزار شهید گلگون‌کفن گیلان، ۴۵۵ شهید انتظامی استان و۵۵۵ شهید این شهرستان با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران اظهار داشت: شهدا زنده هستند و در نزد خداوند روزی می گیرند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان شهدا را نظاره‌گر اعمال و رفتار تمامی جهادگران در راه خداوند دانست و گفت: در ۴۴سال گذشته از تشکیل نظام مقدس اسلامی، خون جوشان شهدا پایه‌گذار امنیت، آسایش و آرامش این مرز و بوم است.

او افزود: در وصیت‌نامه بیش از ۱۸۰ هزار تن از شهدا، به حفظ و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و حفظ آرمان‌های امام راحل (ره) توصیه شده است.

این مقام انتظامی تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را از مهمترین وظایف انسانی و اعتقادی برشمرد و بیان داشت: میهن اسلامی ما برای رسیدن به وضعیت کنونی و ایستادگی در مقابل ظلم دولت‌های خبیث و تمامیت‌خواه آمریکایی - صهیونیستی، مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده که ثبات کنونی و امنیت و آرامش حاصل در جای‌جای این کشور، مرهون خون پاک شهیدان هستیم.

سردار حسن‌پور با بیان اینکه هوشیاری و تشخیص مسیر و قدم گذاشتن در راه شهیدان، لازمه حفظ حکومت اسلامی و برافرازی پرچم اسلام و امام زمان (عج) است، تصریح کرد: دشمن با هجمه و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود به دنبال القاء حس ناامیدی و یاس در میان مردم و شیعیان است که در این راه، اتکا به فرهنگ شهادت و ایثار موجب ایجاد انگیزه، امید و مقاومت در بین آحاد جامعه به خصوص جوانان خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه نظام مقدس اسلامی با اتکا به خون جوانان پایه‌ریزی شده و به همین دلیل هیچ جایگزینی ندارد، افزود: شهدا بینش عمیقی از آینده داشتند و حاصل دیدگاه و فکر آنها در روزهای گذشته به خصوص در طول ۸سال دفاع مقدس، محوری را به وجود آورده که در مقابل زیاده‌خواهی غرب ایستادگی می‌کند و تمامی برنامه‌های دشمن را با شکست مواجه ساخته است.

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.