راه اندازی شش نوروزگاه در میبد

فرماندار میبد گفت: برای ایمنی سفر مسافرین نوروزی شش نوروزگاه راه اندازی شده است.

سجای پور فرماندار میبد در بازدید از برنامه‌های اماکن تاریخی در ایام عید گفت: ستاد خدمات سفر این شهرستان امسال برای ایمنی سفر مسافرین نوروزی در محور‌های مواصلاتی، شش نوروزگاه را در تقاطع ندوشن، مجمع بین راهی سومیا، پل مروارید، پارک امام رضا (ع)، شهرک صنعتی جهان آباد و کاشی کیمیا پیش بینی کرده است.

او با بیان اینکه با ایجاد این نوروزگاه‌ها به دنبال کاهش تصادفات و نوروز بدون فوتی هستیم افزود: علاوه بر این ۱۰ خودرو را تامین و دراختیار پلیس راه و راهور قرار دادیم تا با گشت نامحسوس درمحور‌های مواصلاتی، شاهد کاهش تصادفات باشیم. 

فرماندار میبد گفت: شهرستان میبد از جاذبه‌های خوبی برخوردار است و با مجموع کار‌های فرهنگی که درکنار مجموعه‌های تاریخی نارین قلعه، یخچال خشتی، شاه عباسی، چاپارخانه، شهرک سفال و سرامیک، با ایجاد غرفه‌های فرهنگی درحوزه عفاف و حجاب انجام شده است و با فعال شدن گروه‌های فرهنگی امیدواریم شاهد رعایت شئونات ماه رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت باشیم. 

سجادی پور افزود: با کار‌های فرهنگی بسیار خوبی که دستگاه‌های فرهنگی، شهرداری، میراث فرهنگی، بسیج و امربه معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی، دستگاه قضا و حمایت دفتر امام جمعه در شهرستان انجام گرفته است و فضاسازی بسیار خوبی که با نصب بنر‌های فرهنگی ایجاد شده است؛ بتوانیم امسال نوروز خوب داشته باشیم و فرهنگ قرآنی را ترویج کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار