خاش مهیای استقبال از مهمانان نوروزی است

معاون شهردار خاش گفت: شهرداری به همراه سایر نهادهای عضو ستاد تسهیلات سفر این شهرستان، از ۲۴اسفندماه، تا ۱۷ فروردین ماه خدمات دهی به شهروندان و مسافران را در اولویت کار خود قرار داده است.


عبدالوحید هاشمزهی  گفت:امسال شهرداری خاش با کاشت افزون بر ۳۰ هزار گل و گیاه و ۱۱ هزار نهال درختان مثمر و غیر مثمر و نیز خریداری و نصب المان‌های مختلف، رنگ آمیزی جداول و تندیس‌های میادین، تعویض تصاویر شهدا و غیره به استقبال نوروز رفته است.

وی اظهار کرد: امسال نیز به مانند سالهای گذشته شهرداری خاش اقدام به برپایی سیاه چادر فرهنگی ویژه استقبال، راهنمایی و پذیرایی از مسافران نوروزی و برپایی غرفه‌های صنایع دستی کرده که برخی ارگان‌های اداری مانند میراث فرهنگی، امور عشایری و ارشاد اسلامی با شهرداری همکاری دارند.

معاون شهردار خاش ادامه داد: نصب المان‌های شتر و ساربان، جام و مشک در ورودی شهر واقع در میدان ۲۲ بهمن و نیز میدان ابوالفضل العباس (ع) از اقدامات مهم شهرداری خاش در استانه نوروز ۱۴۰۳ هستند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن اکیپ‌های عمرانی و خدماتی، فضای سبز، تأسیسات، حمل و نقل، اداری و غیره در حالت آماده باش قرار دارند و در هر گونه شرایطی به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

برچسب ها: گردشگری ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار