پذیرایی از مسافران نوروزی با افطاری ساده در «دروازه تاریخ و طبیعت»

مسافران نوروزی و زائرین علی ابن موسی‌الرضا (ع) در مجتمع‌های بین‌راهی شهرستان چناران با افطاری ساده پذیرایی می‌شوند.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران گفت: مسافران در شهرستان چناران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و افطاری ساده ساعاتی در چناران توقف می‌کنند و پذیرایی می‌شوند.

 

محمد طاهریان مقدم افزود: شهرستان چناران به عنوان میقات الرضا و دروازه تاریخ و طبیعت نام‌گذاری شده است و هرساله بیش از ۱۲ میلیون مسافر و گردشگر از این مسیر تردد می‌کنند که با اجرای برنامه‌های فرهنگی باعث کاهش تصادفات و توقف کوتاهی به استراحت می‌پردازند.

 

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان چناران چهار ایستگاه استقبال از زائر برای زائرین پیش‌بینی شده است که می‌توان به مجتمع بین‌راهی سرک و مسجد امام رضا در مسیر رفت به مشهد و پارک زائر و مجتمع بین‌راهی حکیم‌آباد در مسیر برگشت اشاره کرد.

 

طاهریان مقدم اذعان کرد: شهرستان چناران برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

 

وی افزود: ستاد سفر شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل شده و کمیته‌های چهارده گانه ستاد، تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران و گردشگران را اندیشیده‌اند.

 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چناران با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز افزود: فعالیت این ستاد در چارچوب مشخص و با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و رفاه حال مسافران و گردشگران برنامه‌ریزی و در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار