رونمایی از گذر گل، نور و عکس در اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: پس از محور نور بلوار هشت‌بهشت در نوروز ۱۴۰۱، گذر گل، نور و عکس را برای نوروز ۱۴۰۳ رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در گذشته اقدامات سازمان زیباسازی نقطه‌ای بود که در دوره ششم سعی کردیم این اقدامات به‌صورت پهنه‌ای و محوری انجام شود، گفت:پس از محور نور بلوار هشت‌بهشت در نوروز ۱۴۰۱، گذر گل، نور و عکس را مقابل هتل عباسی برای نوروز ۱۴۰۳ اجرا کردیم.

حمید قنادنیا افزود:المان‌های استفاده شده برای گذر گل، نور و عکس ترکیبی از المان‌های نورانی، نقاشی سه‌بعدی و انیمیشن‌های واقعیت افزوده برای عکاسی با استفاده از اسکن کیوآرکد و گل‌های مختلف است.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه مقابل هتل عباسی با قصه کتاب‌فروشی‌ها و کتاب‌خوانی‌ها عجین است، مجسمه‌هایی با تم مطالعه و چند المان ماه مبارک رمضان نصب شده است.

قنادنیا با بیان اینکه هر شب در این گذر با محوریت ماه مبارک رمضان ویدئومپینگ اجرا می‌شود و جذابیت خاصی دارد، تصریح کرد: المان‌های گل و ماه مبارک رمضان پس از پایان ماه مهمانی خدا جمع‌آوری خواهد شد، اما المان‌های نوری و نیمکت‌های بخش مبلمان شهری در جای خود باقی خواهد ماند.


رونمایی از گذر گل، نور و عکس در اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار