استفاده روزانه ۳۷ هزار نفر از راه‌آهن مشهد

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: در ایام پیک نوروز برای مقصد مشهد حدود ۷۷ رام به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده که روزانه حدود ۳۷ هزار نفر مجموع ورود و خروج، از راه‌آهن مشهد استفاده می‌کنند.

نصیری با اشاره به آمار ورود مسافران و زائران به مشهد از طریق راه‌آهن، اظهار کرد: در راه‌آهن جمهوری اسلامی در ایام پیک نوروز برای مقصد مشهد حدود ۷۷ رام به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده که از ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد می‌آیند. روزانه حدود ۳۷ هزار نفر مجموع ورود و خروج، از راه‌آهن مشهد استفاده می‌کنند.

وی افزود: ۷۰ درصد قطار‌های برون‌شهری شرکت راه‌آهن از مبدا مشهد یا به مقصد مشهد است. قبل از ایام پیک حدود ۷۲ رام قطار برای راه‌آهن مشهد در نظر گرفته شده بود که اکنون به ۷۷ رام رسیده است. در حال حاضر قطار‌ها با ظرفیت کامل سیر می‌کنند و در حال استفاده از حداکثر ظرفیت هستیم.

مدیرکل راه‌آهن خراسان بیان کرد: تاکنون قطار‌ها طبق برنامه اعزام شده‌اند و تاخیر از مبدا تقریبا صفر بوده است. تنها در یکی، دو مورد به دلیل مسایل فنی ۲۰ دقیقه تاخیر داشتیم. با توجه به اینکه قطار‌ها مطابق برنامه اعزام می‌شوند؛ بنابراین از مسافرانی که قصد سفر دارند درخواست می‌کنیم خود را به موقع به راه‌آهن برسانند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشخصات درج شده روی بلیت با کارت شناسایی معتبر مسافران کنترل می‌شود، مسافران حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت همنام همراه داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

نصیری در خصوص برنامه‌های فرهنگی ارائه شده در ایستگاه راه‌آهن عنوان کرد: ما در این ایام استقبال از زائران را با همکاری خدام آستان قدس رضوی داشتیم که هدایای متبرکی به مسافران و زائران اعطا شد. برنامه‌های فرهنگی مختلف دیگری را نیز پیش‌بینی و اجرا کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار