بازدید از سد جیرفت برای مسافران نوروزی ممکن شد

مدیر بهره برداری سد جیرفت گفت:بازدید از سد بزرگ با داشتن آب وهوای مطلوب و مناظر بکر و دیدنی برای میهمانان نوروزی فراهم شده است.

علیرضا عادلی مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد مخزنی و نیروگاه برقابی جیرفت گفت: امکان بازدید عموم مردم و مسافران نوروزی از سد مخزنی جیرفت در ایام نوروز فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی در خصوص فراهم آوردن امکان بازدید از سد جیرفت، پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز در این زمینه انجام و با صدور مجوز توسط حوزه ستادی، امکان بازدید عمومی از جاذبه‌های دیدنی سد جیرفت در ایام تعطیلات نوروز فراهم شده است.

عادلی تصریح کرد: امکان بازدید از سد جیرفت پس از چندین سال از آغاز به کار این سد برای نخستین مرتبه اتفاق می‌افتد و شهروندان با پرداخت هزینه ورودی می‌توانند از سد بازدید کنند.

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد مخزنی و نیروگاه برقابی جیرفت تاکید کرد: مسافران نوروزی می‌توانند با بازید از سد جیرفت ضمن استفاده از جاذبه‌های گردشگری در این منطقه کوهستانی، لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

وی بیان داشت: افراد بازدید کننده از سد حتما به توصیه‌های ماموران حفاظت توجه کنند و از رفتار‌های پرخطر و آلوده کردن آب و محیط زیست سد و پیرامون آن خودداری کنند.

عادلی گفت: سد جیرفت، دریاچه آن و محیط بکر و زیبای اطراف سد، ظرفیت خوبی برای گردشگری است که می‌توان در آینده برای استفاده مردم در طول سال برنامه ریزی کرد.

برچسب ها: سدجیرفت ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار