کالای قاچاق در زنجان به مقصد نرسید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در اجرای طرح ۲۴ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، در پی انجام اقدامات و بررسی‌های پلیسی، حمل کالا‌های قاچاق با ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری شوتی، برای ماموران محرز و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان زنجان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از خودرو‌ها در مجموع مقدار ۲۶ هزار لیتر گازوئیل عرضه خارج از شبکه، تعداد هزار و ۸۰۰ عدد اسباب بازی، سه هزار و ۱۱۶ عدد نوشیدنی انرژی زا خارجی و ۷۳۳ عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص سه متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.