میزبانی دریاچه ارومیه از بادبادک ها

جشن پرواز بادبادک‌ها همزمان با سومین روز عید نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی از برگزاری جشن پرواز بادبادک‌ها در دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: این جشنواره امروز جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ و در محل پل میان‌گذر دریاچه ارومیه برگزار خواهد شد.

زهرا آبسوران ایجاد شور و نشاط اجتماعی، حمایت از احیای دریاچه ارومیه و فرهنگ سازی مصرف درست آب را از اهداف برگزاری جشنواره بادبادک ها عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سازمان فضای مجازی سراج، ستاد احیای دریاچه‌ ارومیه، استانداری آذربایجان غربی و کانون مساجد استان، امروز جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل جاده شهید کلانتری، پل میان گذر دریاچه ارومیه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول برپایی ایستگاه نقاشی، کاردستی با کاغذ و تا (اریگامی)، بلندخوانی کتاب و فعالیت ادبی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در کنار برگزاری جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی اضافه کرد: با جان گرفتن و زندگی دوباره‌ دریاچه‌ ارومیه بادبادک‌ها در دریاچه ارومیه به پرواز در خواهند آمد و از عموم کودکان و نوجوانان دعوت می شود تا در این جشن بزرگ شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.