طارمی: صعودمان به جام جهانی قطعی نیست/ متاسفانه فوتبال باشگاهی‌مان رو به پسرفت است

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که صعودمان به جام جهانی قطعی است.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال درباره برد برابر تیم ملی  ترکمنستان اظهار کرد:  بازی خیلی خوبی بود. همانطور که دیدید موقعیت‌های زیادی را در ۲ نیمه ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تمام توانمان را گذاشتیم تا دل مردم را شاد کنیم. از همه هواداران که به استادیوم تشریف آوردند  تشکر می‌کنم. آنها به ما انگیزه دادند تا بهتر بازی کنیم. خودمان هم انتظار این میزان حمایت را نداشتیم.

او درباره انتظارات از تیم ملی برای صعود از دور نخست جام جهانی، گفت: اینکه صعودمان قطعی باشد چنین چیزی نیست. مخصوصا اینکه شرایطی فراهم شده که بازیکنان زیادی عوض شده‌اند و همین موضوع کار را خیلی سخت‌تر می‌کند. بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم قطعا صعود کرده‌ایم. سعی ما این است که بهترین عملکرد را برای جام جهانی داشته باشیم. البته پله به پله جلو می‌رویم و فعلا به بازی بعدمان فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی افزود: گروهی هستیم که همه با هم آمدیم. به هر حال به عنوان بزرگتر تیم اگر بازیکنان قبولمان کنند تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و همه همدل و متحد کنار هم باشیم تا با ارائه بهترین عملکرد دل مردم را شاد کنیم.

طارمی درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی گفت: جوانان خوبی داریم البته ناهماهنگی‌هایی در تمرینات بود که طبیعی است. در کل از نظر فردی بازیکنان خوبی دعوت شده‌اند و مربیان خیلی آنالیز کردند و با شناخت کامل که این بازیکنان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، اقدام به دعوت آنها کردند.

او درباره ناراحتی مردم پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: راجع به گذشته زیاد فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم به سمت جلو بروم. دیگر نمی‌توان گذشته را کاری کرد. فقط به فکر بازی بعد هستم و دوست ندارم راجع به بازی‌های جام ملت‌ها صحبت کنم.

طارمی درباره حضور ۲۵ هزار تماشاگر در این بازی خاطرنشان کرد: از همه هواداران که در این هوای سرد آمدند تشکر می‌کنم. سرمایه ما هواداران هستند و انرژی آنها باعث شد بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به اینکه صعود از گروه مقدماتی ساده نیست، گفت: امروز دیدید که کره مساوی کرد. همچنین  تیم‌هایی که در جام ملت‌ها بودند چقدر پیشرفت داشته‌اند و چقدر بازی‌ها سخت شده است. نتایجی رقم خورد که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد. فوتبال مقابل تیم‌هایی که فکر می‌کنیم کوچکتر هستند ساده نیست ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره حمایت مسئولان از تیم ملی و افزایش امکانات برای فوتبال ایران، گفت: ما امکانات لازم برای قهرمانی را هیچ وقت نداشته‌ایم و همین موضوع باعث شده  انتظارات کمتر باشد. نمی‌شود همیشه با غیرت و جنگندگی نتیجه بگیریم. شاید ۲ یا ۳ بازی جواب بدهد، اما همیشه جواب نمی‌دهد و یک جایی کم می‌آوریم. شرایطی باید رقم بخورد که فوتبال ایران رو به پیشرفت باشد. با همه احترام به همه تیم‌های لیگ باید بگویم فوتبال ما رو به پسرفت است و باید یک فکر اساسی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
آقای طارمی این اظهارات شما زمینه چینی برای کم کاری هایت در بازی های بعدی است ، اگر این بازی هایی که در تیم ملی داری در اروپا داشته باشی یک روز نگهت نمی دارند ، نمی دانم با چه توجیهی شما را دوباره به تیم ملی دعوت می کنند ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چون نمی تونه گل بزنه، صوت تعویض قلعه نویی زد، یاداش می خواد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
طارمی تو تیم ملی کم کاری میکنه اصلا به خودش فشار نمیاره و بازی خوب نمیکنه یه وقت مصدوم نشه نقل و انتقالش به ایتالیا هوا بشه بنظرم زیر پوستی داره کم کاری میکنه اینقدر بهش بها ندید و میکروفون دستش ندین که اینجوری فرافکنی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
فوتبال باشگاهی کشورمان همچون بورس کشورمان رو به پسرفت حرکت میکنه !!!!!!
اول اردیبهشت سال ۱۴۰۲ شاخص کل بورس ، بوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد ، پایان سال ۱۴۰۲ شاخص کل به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار واحد سقوط کرده !!!!!!!!!! این عجایب را به عجایب هفتگانه جهان اضافه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
صعود به جام جهانی ۴۸ تیمه کجاش سخته ؟! قشنگ معلومه نگران پاداش صعود و حواله جدیده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
آقای طارمی در این دنیا هیچ چیز قطعی نیست چون ما تدبیر می کنیم اما آنچه اتفاق می افتد خواست الهی است اما این توجیهات شما ضعفتان در بازیها را سرپوش نمی گذارد در بازی با قطر باخت شما بخاطر ضعفتان بود نه قدرت قطر ، آن ‌پاس مشکوک در آخرین دقایق بازی که موقعیت خوبی برای به تساوی کشیدن بازی بود قابل توجیه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
نیاز به هیچ فکر اساسی نیست. بهترین کار جمع کردن بساط این مفت خورها هست
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۰۴:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
اینا چرا همشون میگن میخوایم دل مردم شاد بشه؟!
اصلا استفاده ازین جمله بار منفی داره.
یعنی ما اونقدر افسرده و غمگینیم که اینا میخوان شادمون کنن. اصلا به فرض غمگین باشیم، خوب نیست مردم دنیا اینو بدونن. ما باید خودمون رو قوی نشون بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
با وجود احمقی مثل تو و اون کسی که تورا اورده تو تیم سرنوشتی بجز این نیست
Canada
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بابا بیخیال، همون هوای کارخود داشته باش
بدبختی ما از اونجا خط خورد که تقلید خارجی ها کردیم چشم بسته ، ..... ( به شما برنخورد ! )
همه اش درمان های، بدتر و بدتر ......
هر جی خواستند گرفتند ، دریغ از سی سال پیش که عیچی نبود و بهتر بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
فوتبال ایران تا زمانی که افرادی باج گیر و رانت خواری مثل تاج و رئیس کمیته داوران رو داشته باشه بهتر ازین نخواهد شد.من نمیدونم آقای تاج که به اتهام فساد مالی در دادسرا پرونده داره چرا الان باید ریاست فدراسیون رو داشته باشه که شاهد وجود مافیا و دلال و رانت و رشوه و قوم و خویشی در ورزش باشیم . همچنین آقای افشاریان که متهم به گرفتن رشوه بود دو سال قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
? الکی جو نده ...
یعنی این تیم های گروه رو نبرین باید تاسف خورد علی الخصوص خودت که نمیشه تو رو پیشبینی کرد یه موقع خوب بازی میکنی یه موقع گند میزنی
نمیخواد پیشبینی کنی
صعود ۱۰۰ در ۱۰۰ هست و فقط جام جهانی بعدی نیا توی زمین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
لابد بازم پول میخواین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بهونه جویی شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
تو خودتم پسرفت کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
اینم که خودمان میدونیم
آخرین اخبار