کاهش ۸۷ درصد تماس های تلفنی مردم برای قطعی آب در البرز

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: با اقدامات صورت گرفته ، میزان تماس های مردمی برای قطعی آب در روز پایانی سال ۱۴۰۲ این استان نسبت به مدت مشابه سال ماقبل ۸۷ درصد کاهش یافت.

حمیدرضا نامداری گفت: روز پایانی سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۲۳۱ مورد تماس تلفنی مردم برای قطعی آب ثبت شد که این رقم در آخرین روز سال ۱۴۰۲ به ۱۴۵ مورد رسید.

وی افزود: به رغم افزایش مصرف آب در ساعات پایانی سال که مشابه میزان مصرف پیک تابستان است، با همت و تلاش کارکنان شرکت آبفا البرز به ویژه کارکنان حوزه بهره برداری و توسعه آب، برای اولین بار طی ۲۰ سال گذشته، مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(۱۲۲) فاقد تماس و گزارشات مردمی در خصوص افت فشار یا قطع جریان آب گسترده و منطقه ای ناشی از عدم تامین آب در شبکه توزیع بود.

مدیرعامل آبفا البرز گفت: تماس های دریافتی مرکز پاسخگویی ۱۲۲ شرکت آبفا البرز در روز پایانی سال ۱۴۰۲ فقط از سوی مشترکانی بود که در طبقات سوم به بالا و فاقد پمپ آب و مخزن ذخیره استاندارد شاهد افت فشار آب در مجتمع های مسکونی خود بودند.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم به جهت مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال تصریح کرد: این مهم نشان از اثر گذاری اقدامات صورت پذیرفته در حوزه عملیاتی شرکت آبفا طی یکسال گذشته و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب بوده و امیدواریم تنش آبی پیش رو در سال ۱۴۰۳ را به بهترین نحو ممکن سپری تا رضایت حداکثری مشترکان حاصل شود.

شرکت آبفا البرز یک میلیون و ۳۲۰ هزار مشترک دارد.

برچسب ها: قطعی آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.