سری آ ایتالیا؛

یوونتوس ۰ - ۰ جنوا/ وقت خداحافظی است آقای آلگری

یوونتوس نتوانست روند نتیجه‌گیری ضعیف خود را متحول کند و در نمایشی کسل‌کننده، در خانه خود متوقف شد.

در ادامه مسابقات هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان جنوا بود که این دیدار سرد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دوشان ولاهوویچ ستاره صرب یووه در دقایق تلف شده مسابقه به دلیل اعتراض به داور دو کارت زرد پیاپی گرفت و اخراج شد تا بازی بعدی یوونتوس مقابل لاتزیو را از دست بدهد. دو شوت از ایلینیگ جونیور و مویسه کین که به تیر دروازه جنوا برخورد کرد، تنها موقعیت های جدی یووه در این بازی بودند.

یوونتوس که تا پایان نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود و به شدت اینتر را در راه فتح اسکودتو تهدید می‌کرد، پس از یک سلسه نتایج بد حالا به رده سوم سقوط کرده و ۱۷ امتیاز با اینتر فاصله دارد.

یوونتوس در هشت بازی آخر خود در سری آ تنها هفت امتیاز کسب کرده و در سراشیبی تندی قرار دارد و به نظر می‌رسد با آلگری به بن بست رسیده است.

شاگردان آلگری حالا ۵۹ امتیازی و در رتبه سوم هستند و اختلافشان با بولونیا رده چهارمی به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است. با ادامه این روند بعید نیست آنها رتبه سوم را هم پس از واگذاری رتبه‌های اول و دوم به اینتر و میلان، به بولونیا واگذار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۵:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
باشگاه خبرنگاران جوان،لطفا سق سیاه نباشید و مزخرف ننویسید،،همش تقصیر آلگری نیست،،بازیکنان ضعیف و حاشیه دار بودن مدیرای قبلی تیم البته بعضیاشون ضعیف مساوی با نتایج متوسط دیگه پایینتر نمیایم سق سیاه
آخرین اخبار