مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی

در سال آینده علاوه بر مدرسه سازی مدرسه یاری در دستور خیران اصفهانی است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز استان و عضو هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز کشور در حاشیه آیین تجلیل از همراهان کاروان مقدس مدرسه سازی استان اصفهان گفت: علاوه بر مدرسه سازی در سال آینده، مدرسه یاری به عنوان اولویت‌های اصلی این مجمع خواهد بود تا در قالب این طرح به همت خیران در زمینه محتوای آموزشی و کمک به دانش آموزان نیازمند کمک شود.

آقای ملا احمدی با اشاره به فعالیت ۲۰۰۰ خیر مدرسه ساز در استان اصفهان افزود:در دو سال گذشته این خیران برای توسعه مراکز آموزشی ۱۵۰ طرح آموزشی را تحویل آموزش و پرورش دادند و هم اکنون نیز ۳۳۰ طرح را در حال ساخت دارند.

او  افزود: در جشنواره بیست و چهارم مجمع خیران مدرسه ساز استان هزار میلیارد تومان آورده خیران بود که در سال ۱۴۰۲ این میزان به حدود دو برابر رسیده است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز استان پیش بینی کرد: برای سال آینده با کمک سه هزار میلیارد تومانی خیران در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری برنامه‌ریزی می‌کنیم.

او با اشاره به حذف مدارس کانکسی و فرسوده در استان گفت: با کمک خیران ۱۵ مدرسه زمستان امسال در فریدونشهر افتتاح شد و برای حذف یکی دو مدرسه دیگر کانکسی هم برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.