افزایش نظارت‌ها بر کیفیت و بهداشت آب مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

در پی وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان، تیم مدیریتی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با حضور میدانی و انجام آزمایشات مستمر، کیفیت آب شرب مناطق درگیر سیل را کنترل کردند.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ا حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نزدیک کیفیت آب شرب شهر و روستا‌های آسیب‌دیده ناشی از سیل را رصد کرد.

احمد منتظری هدف از این سفر را کنترل و نظارت بر کیفیت آب و رصد شاخص‌های بهداشت و سلامت آب مناطق سیل‌زده عنوان کرد و گفت: بازدید‌های میدانی توسط تیم‌های کنترل کیفیت و بهداشت آب در روستا‌های متاثر از سیل به طور مستمر صورت گرفت و آزمون‌های مشترک کیفیت و بهداشت آب در محل با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار انجام شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده دو دستگاه آزمایشگاه سیار به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و کیفیت آب شرب این مناطق کنترل شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از روند پیشرفت ساخت تصفیه‌خانه‌های شیرگواز و پیرسهراب گفت: تصفیه‌خانه آب مجتمع روستایی زیرمجموعه سد زیردان که جهت تامین آب باکیفیت و سالم تعدادی از روستا‌های شهرستان دشتیاری، چابهار و قصرقند عملیاتی شد، در حال حاضر تکمیل و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: دو دستگاه آزمایشگاه سیار به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام و کیفیت آب شرب این مناطق کنترل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار